میثاق رایانه

آموزش رایانه

میثاق رایانه

آموزش رایانه

پیدا کردن مکان دقیق تلفن همراه پس از سرقت +آموزش تصویری

 

با بکارگیری این ترفند، همیشه از موقعیت تلفن همراه خود با خبر باشید.

پیدا کردن مکان دقیق تلفن همراه پس از سرقت (سیستم عامل اندروید) + آموزش تصویری این امکان وجود دارد که شما تلفن همراه خود را گم کرده باشید یا آن را از شما دزدیده باشند و برای باز پس گرفتنش نیاز به مکان دقیق آن داشته باشید. گوگل به کمک نرم افزار مکان یاب خود این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم به موقعیت دقیق تلفن همراه اندرویدی خود دسترسی داشته باشیم. امروز به شما ترفندی آموزش می دهیم تا به کمک آن بتوانید به راحتی مکان دقیق تلفن همراه خود را پیدا کنید.

گام اول: ایجاد حساب کاربری درGoogle

برای استفاده از این امکان گوگل، نیاز به حساب کاربری دارید. در صورت نداشتن آن با کمک آموزشی که در لینک زیر آمده است برای خود یک حساب کاربری بسازید.

ادامه مطلب ...

چت ویدئویی گوگل دوو - Google Duo را بیشتر بشناسید

گوگل سرویسی را در اختیار کاربران قرار داده که با استفاده از آن می‌توانند اقدام به گفتگو تصویری با دوستان خود کنند.

چت ویدئویی گوگل(Google Duo) را بیشتر بشناسید،گوگل با ارائه سرویس چت ویدئویی Google Duo امکان برقراری گفتگوی تصویری را بین کاربران برقرار کرده است.

سرویس چت ویدئویی گوگل برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس موجود است. کاربران با دانلود و نصب این اپلیکیشن به راحتی می‌توانند با دوستان خود گفتگو تصویری برقرار کنند. گوگل دوو اولین بار در ۱۶ آگوست ۲۰۱۶ عرضه شد و گوگل در واقع این اپلیکیشن را برای رقابت با چت ویدئویی Face Time آیفون ارائه کرد.

این نرم‌افزار در محیطی ساده و زیبا شماره گیرنده تماس تصویری را نمایش می‌دهد و همچنین با سرعت‌های مختلف اینترنت قابل هماهنگی و کار است. کاربرانی که قصد استفاده از این اپلیکیشن را دارند، باید توجه کنند که گوگل دوو تنها قابل استفاده در گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ۴.۱ به بالا است. به تازگی گوگل قابلیت فرستادن پیام صوتی و تصویری تا ۳۰ ثانیه را به سرویس چت ویدئویی خود اضافه کرده است.

چت ویدئویی گروهی، قابلیت جدید گوگل دوو

 

گوگل قابلیت برقراری تماس گروهی را به سرویس ارتباط تصویری گوگل دوو با امکانات و ویژگی‌های جدید اضافه کرد.

چت ویدویی گروهی، قابلیت جدید گوگل دووگوگل دوو-Google Duo قابلیت تماس ویدئویی گروهی را به نرم‌افزار خود اضافه کرد. با وجود اینکه تعدادی از اپلیکیشن‌های تماس تصویری مانند واتس‌اپ و اسکایپ پیش تر قابلیت تماس تصویری گروهی را ایجاد کرده بودند ولی گوگل با کمی تاخیر و دیرتر این ویژگی را در برنامه خود ایجاد کرده است.

برخی از کارشناسان فناوری معتقدند گوگل مدت‌ها پیش در درصدد راه‌اندازی سرویس تماس تصویری گروهی بود ولی به دلیل وجود برخی از مشکلات که هرگز از سوی این شرکت اعلام نشد، برنامه راه‌اندازی چنین سرویسی را در گوگل دوو به تعویق انداخت. Google Duo جدید در ابتدا تنها در ایالات متحده آمریکا در دسترس بود ولی در حال حاضر کاربران از کشورهای بیشتر در جهان قادر به استفاده از نسخه جدید Google Duo هستند.

در تماس گروهی Google Duo حداکثر تا ۴ کاربر می‌توانند هم زمان باهم به گفتگوی تصویری بپردازند و به سادگی از ویژگی‌های گوگل دوو جدید استفاده کنند. افراد شرکت کننده در چت تصویری گروهی قابل تغییر و جایگزینی هستند. یعنی یک کاربر قادر است بدون قطع کردن تماس خود هم به صورت متوالی و یا هم زمان با چندین نفر به صورت تصویری به گفتگو بپردازد.


ادامه مطلب ...

غیرفعال کردن پیغام آپدیت سیستم عامل در آنتی ویروس نود 32


یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای حال حاضر در زمینه امنیتی ، آنتی ویروس و ... نرم افزار Eset Nod32 میباشد که امروزه به دلیل قدرت خاص و آپدیت روزانه این نرم افزار ، از محبوبیت خاصی در بین کاربران خود در سراسر دنیا برخوردار است. یکی از نقاط قوت این نرم افزار استفاده بسیار کم از منابع سیستم که باعث حداقل کاهش سرعت سیستم می شود و نیز آپدیت بسیار راحت آن می باشد.


کسانی که از این نرم افزار امنیتی استفاده میکنند می دانند که هنگامی که این نرم افزار به مدت نسبتا زیادی آپدیت نشود آیکون آن در سیستم تری (همان گوشه سمت راست نوار وظیفه) به رنگ نارنجی درمی آید. اما در نسخه 4 این نرم افزار نارنجی شدن رنگ آیکون آن فقط به دلیل ذکر شده نیست. بلکه اگر سیستم عامل شما هم آپدیت نباشد رنگ آیکن نود32 به رنگ نارنجی درمی آید. وقتی هم نرم افزار را باز میکنید با این پیغام مواجه می شوید : Operating system is not up to date


 


اگر پیغام به‌روز رسانی سیستم‌عامل از ESET NOD32 برای شما مزاحمت ایجاد می‌کند، براحتی می‌توانید آنرا غیرفعال و یا ویرایش کنید. 

مراحل زیر را انجام دهید:



    1-     ESET Nod32   یا  ESET Smart security را باز کنید.


    2-     از روی صفحه‌کلید خود، F5  را برای بازشدن تنظیمات پیشرفته بفشارید.


    3-     از تنظیمات پیشرفته، Tools  و  سپس  System updates را انتخاب نمایید.


    4-     از منوی کشویی، گزینه‌ی دلخواه خود مثلا No Update را انتخاب و OK را برای ذخیره‌سازی کلیک کنید.


 اگر مراحل را درست طی کرده باشید، این مشکل حل خواهد شد.



دانلود Password Safe Pro 6.2.4 نرم افزار نگهداری از پسورد و رمز عبور اندروید

نرم افزار Password Safe and Manager ابزاری فوق العاده برای ذخیره و مدیریت پسوردهای شماست. اگر شما نیز اکانت های بسیاری دارید و نگران فراموش شدن پسوردهایتان هستید، با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی پسوردهای خود را در آن ذخیره کنید و در صورت نیاز به آنها رجوع کنید. این نرم افزار می تواند برای شما پسوردهای قدرتمندی را بسازد که کسی نتواند آن ها را کشف کند.

Password Safe and Manager


ویژگی های نرم افزار  Password Safe and Manager :

  • ذخیره سازی تمامی رمز های عبور در محیطی امن
  • دسته بندی دقیق و منظم تمامی رمز های عبور ذخیره شده
  • دسترسی به اطلاعات رمز عبور با ایجاد یک مستر پسوورد
  • ژنراتور قدرتمند تولید کننده رمز های عبور
  • پشتیبان گیری و یا بازیابی فایل پشتیبان رمز گذاری شده
  • پاکسازی خودکار کلیپ بورد پس از کپی و استفاده از رمز ها
  • دسترسی به تاریخچه ایجاد و ذخیره رمز های عبور
  • اختصاص دادن تصاویر و یادداشت ها به هر رمز عبور

 

تصاویری از  محیط برنامه
 

Password Safe and Manager  Password Safe and Manager Password Safe and Manager

 

 • دانلود و مشخصات فایل
دانلود 5.7.0 Password Safe and Manager؛ مدیریت رمز عبور
قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.
حجم: 6 مگابایت
نسخه: 6.2.4
نوع فایل: apk برای آندروید