میثاق رایانه

آموزش رایانه

میثاق رایانه

آموزش رایانه

به دام انداختن سارقان وای فای

دلایل بسیاری وجود دارد که شما بخواهید مچ کسی را که به‌صورت غیر مجاز از شبکه‌ بی‌سیم (wireless network) شما استفاده می‌کند،را بگیرید. ممکن است حس کنید سرعت اتصال به اینترنت و دانلود فایل‌ها کندتر از حالت طبیعی شده یا این‌که نخواهید در حالی که هزینه‌ای را برای اینترنت وایرلس پرداخت می‌کنید،کسی به رایگان از آن سوءاستفاده کند.البته این سوءاستفاده ممکن است پیامدهای غیر قابل جبران امنیتی نیز برای شما داشته باشد.
  
ادامه مطلب ...

خطرات اینترنت وای فای رایگان

  طبق آمار سایت های معتبر، ایران در دانلود برنامه‌ها رتبه بالاییرا به خود اختصاص داده و همیشه جز پنج کشور اول دانلود کننده است و همین موضوع موجب شده برای بالا نگه داشتن این رکورد همه جا دنبال اینترنت بگردیم.

شاید فکر کنید بیشترین  استفاده از اینترنت در ایران  دانلود جزوه های دانشگاهی یا انجام پروژه های محل کار باشد اما اینطور نیست، بلکه برای چت کردن و حضور در صفحات اجتماعی است که خیلی از ما کاربران با خریدن بسته های اینترنتی از اپراتورهای همراه خیال خود را راحت کرده ایم اما متاسفانه این بسته های همراه همیشه نیستند و گاهی قطع و وصل می شوند و به دلیل هزینه بالا خیلی هم زود تمام می شوند.
ادامه مطلب ...

حذف برنامه هایی که حذف نمی شوند

  حذف برنامه ها از ویندوز رایانه در کل کار سختی نیست، ولی بعضی از اوقات در هنگام حذف برنامه ها با خطاهایی رو به رو می شویم که اجازه حذف برنامه ها را به ما نمی دهند،برای رفع این مشکل بهترین راهکار استفاده از ترفندهای رجیستری است،اگر شما هم با مشکل ذکر شده دست و پنجه نرم می کنید، ادامه گزارش را دنبال کنید
ادامه مطلب ...