میثاق رایانه

آموزش رایانه

میثاق رایانه

آموزش رایانه

دانلود SHAREit 3.6.88 – جدیدترین نسخه شریت اندروید

دانلود جدیدترین نسخه SHAREit اندروید – آخرین ورژن شیر ایت، نرم افزار قدرتمند ارسال و دریافت سریع فایل از طریق وایرلس برای اندروید

قابلیت ارسال از کامپیوتر به گوشی ، گوشی به کامپیوتر ، گوشی به گوشی

پس از معرفی برنامه zapya که مورد استقبال بسیاری از شما دوستان قرار گرفت امروز قصد معرفی برنامه پرطرفدار SHAREit را داریم که توسط کمپانی معتبر Lenovo برای سیستم عامل های مختلف منتشر شده است.بنا به ادعای سازندگان، این برنامه توانایی انتقال انواع فایل ها حتی فیلم های بسیار حجیم چند گیگابایتی در زمانی کم بین دو گوشی یا بین گوشی و کامپیوتر از طریق ارتباط بی سیم و وایرلس تا سرعت چند مگابایت بر ثانیه را دارا می باشد.

طبق ادعای سازنده، شریت سریعترین برنامه انتقال داده از طریق وای فای است به طوری که آن را با “The world’s fastest way” توصیف کرده است!

یکی از ویژگی های جالب این برنامه قابلیت انتخاب آواتار و عکس شخصی است که در کنار اینترفیس شیک و زیبای برنامه بدون شک شما را جذب خود خواهد کرد.این برنامه دارای امتیاز قابل قبول ۴.۵ از ۵بوده و تا کنون بیش از ۲۵۰۰ میلیون کاربر اندرویدی از آن استفاده می کنند و ما هم به شما کاربران عزیز نصب برنامه shareit را حتما پیشنهاد می کنیم.

دانلود SHAREit 3.6.88   جدیدترین نسخه شریت اندروید

 

ویژگی های اصلی برنامه SHAREit اندروید :

– ارسال سریع و آسان تمامی فایل ها از طریق وایرلس و بدون استفاده از اینترنت و بلوتوث

– ارسال و دریافت آسان هر فایلی نظیر عکس، ویدئو، موزیک، برنامه، بازی و غیره

– امکان ارسال فایل های حجیم مانند ویدیو با سرعتی ۴۰ برابر بیشتر از بلوتوث

– قابلیت انتقال فایل بین تبلت و گوشی ،گوشی و کامپیوتر ، تبلت و تبلت و …

– امکان ارسال گروهی و پشتیبانی تا ۵ دیوایس اندرویدی

– اینترفیس و رابط کاربری یوزرفرندلی با دسترسی آسان

تغییرات نسخه جدید :

*امکان ارسال و دریافت فایل متنی
*پشتیبانی از کپی کردن متون فایل های دریافت شده
*بهینه سازی سریع مسیر فایل

نحوه انتقال فایل از طریق شیریت بسیار ساده بوده به این صورت که شخص فرستنده باید گزینه Send و دریافت کننده گزینه Receivee را انتخاب نماید.


دانلود آخرین نسخه برنامه Shareit 3.5.0 برای کامپیوتر



SHAREIT یک برنامه برای مدیریت گوشی از طریق کامپیوتر است و همچنین توانایی ارسال فایل با سرعت بالا را دارد از ویژگی ها ی برجسته این اپلیکیشن قابلیت ارسال فایل بین دو گوشی از طریق WIFI با سرعت بالا و همچنین بین کامپیوتر و گوشی و بین دو کامپیوتر را دارد.

SHAREIT  سریع ترین راه موجود برای اشتراک گذاری عکس ها ، فایل ها ، اپلیکیشن و … بین دو وسیله الکترونیکی بین هیچ گونه اتصال اینترنتی و پرداخت هزینه است. 

  http://s7.picofile.com/d/8255333900/42d73d21-8b1a-4a45-900e-cc32f8197afd/SHAREit_3_5_0_Milad_Download_ir_.zip

آموزش ایجاد اشک در تصویر

 آموزش ایجاد اشک در تصویر


آموزش ساده و زیبا است که شما با ابزار خودکار و بعد با قسمت Blending Options سرو کار دارید که حدودا ۷۰ درصد این آموزش در این قسمت است .

با اجرای این آموزش هر مبتدی می تواند با قسمت Blending Options آشنایی پیدا کند.

بنابراین برای شروع نیاز به یک عکس داریم که من از این عکس استفاده کردم.یک لایه ی جدید ایجاد کنید و Pen Tool رو انتخاب کنید و با رنگ سیاه شکلی مانند تصویر پایین ایجاد کنید.

ادامه مطلب ...

آموزش اولیه فتوشاپ

فتوشاپ یکی از نرم افزارهای گرافیکی است که اساس کار آن بر پایه ی Bitmap می باشد. نرم افزار فتوشاپ متعلق به شرکت Adobe بوده و برای ویرایش تصاویر ، طراحی موارد گرافیکی چاپی یا غیر چاپی و ... مورد استفاده ی کاربران قرار می گیردضمن اینکه این نرم افزار با چاپگرها و دستگاههای خروجی فیلم و زینک بصورت استاندارد هماهنگی دارد . برای مطالعه ی این دوره ی آموزشی نیاز است کاربران محترم آشنایی با سیستم عامل ویندوز داشته باشند .

 


ضمنا سیستم شما باید دارای مشخصات سخت افزاری ذیل باشد :


- حداقل سیستم مورد نیاز پنتیوم 233

-16 مگابایتRam

- حدود 600 مگا بایت فضای آزاد

- کارت گرافیکی 64 گیگا بایت

 

 

حالتها و مدهای رنگ :


مدلهای رنگ به صورت زیر می باشد :

مدل RGB : مدل رنگ Red, Green , Blue

-RGB که در مانیتور ها و تلویزیون برای نمایش رنگها مورد استفاده قرار می گیرد. مقادیر هر یک از رنگهای اصلی RGB با عددی بین (255-0) نشان داده می شود . برای ایجاد رنگ سفید خالص مقادیر رنگهای اصلی RGB معادل 255 می باشد و برای ایجاد رنگ سیاه خالص مقادیر رنگ های اصلی RGB معادل صفر می شود .

 

مدل CMYK : مدل رنگ CMYK معمولا برای چاپ مورد استفاده قرار می گیرد .

در این مدل رنگها بر حسب درصد بیان می شوند . (Cyan - Magenta - Yellow - Black) این چهاررنگ بعنوان جوهر چاپ مورد استفاده قرار می گیرند. محدوده رنگی هر یک از ، (0 تا 100 ) تعریف می شود .

 

مدل Grayscale : در این مدل تصاویر به صورت سیاه و سفید می باشند و در پنجره کانالهای فقط یک کانال Black مشاهده می شود . در این حالت طیف رنگی از سفید تا سیاه می باشد (سفید - خاکستری - سیاه ) و محدودة رنگی آن صفر تا 255 می باشد بنابراین بهتر است که برای کارهای تک رنگ مدیا حالت رنگی را روی Grayscale تنظیم نماییم .

 

مدل Bitmap : Bitmap کوچکترین حجم اطلاعات برای هر پیکسل را به همراه دارد . اغلب ابزارهای برنامه فتوشاپ در حالت رنگ Bitmap قابل دسترسی نیستند . برای کار با ابزارها بهتر است ، تصاویر Bitmap را به انواع دیگر حالت رنگ تبدیل کنید . یک تصویر طرح بیتی (Bitmap) ، فقط شامل پیکسلهای سیاه و سفید است . تصویری که دارای چنین حالت رنگی است از درجه وضوح کمتریبرخوردار است . به طور کلی در این حالت رنگ نمی توان از رنگهای دیگر و نیز لایه ها و فیلتر ها استفاده کرد . همچنین هیچ گونه تغییری به جز چرخش 60و 180 درجه و معکوس کردن در جهت های افقی و عمودی روی تصویر اعمال نمی شود .

(برای تبدیل یک فایل رنگی به حالتBitmap،ابتدا باید تصویر را به حالت Grayscale تبدیل کنید )

 

شروع کار : برنامه فتوشاپ محصول شرکت Adobe می باشد . هنگام نصب این نرم افزار بر روی سیستم ، لیست این برنامه ها هم نظیر دیگر برنامه ها در منوی Start می نشیند .

 

جهت ورود به این برنامه مسیر زیر را طی می کنیم :


Start > programs> adobe> photo shop 6 در نظر داشته باشید که فایل اجرایی این برنامه آیکونی شبیه یک چشم دارد . پس از کلیک بر روی فایل اجرایی ، برنامه فتو شاپ باز می شود وقتی برای اولین بار ، فتو شاپ را باز می کنید ، جعبه ابزاری را در قسمت سمت چپ صفحه مشاهده میکنید که تمامی ابزارهای مربوط به طراحی در این Box موجود می باشد .

در سمت راست نیز چهار پنجره قرار دارد . عنوان منوها در نوار منو قرار گرفته است . زمینه این پنجره میزکار (Desktop) محیط فتوشاپ می باشد . فتوشاپ بر خلاف سایر برنامه های گرافیکی به صورت خودکار صفحه جدیدی را برایتان باز نمی کند .

 

آموزش فتوشاپ

 

برای باز کردن فایل جدید (بوم نقاشی) :


گزینة New را از منوی File انتخاب می کنیم ، با انتخاب این گزینه کادر New ظاهر می شود .

 

Name : نام فایل را در این قسمت تایپ می کنیم .

 

Width : پهنای فایل را در این قسمت وارد می کنیم و در کادر مقابل آن واحد را تعیین می کنیم

 

Height : ارتفاع فایل را در این قسمت وارد می کنیم و در کادر مقابل آن واحد را تعیین می کنیم .

Resolution : این قسمت مربوط به تعداد نقاط جوهر بر اینچ است. این پارامتر به علت تعیین کیفیت تصویر از اهمیت زیادی برخوردار است. هرچه تفکیک پذیری بالاتر باشد ، کیفیت تصویر نیز بهتر می باشد . اما حافظه بیشتری را نیز مورد استفاده قرار می دهد . تفکیک پذیری مانیتور 72 نقطه بر اینچ و برای چاپ 300 نقطه بر اینچ (DPI) می باشد .

 

( به طور کلی کیفیت و وضوح تصویر بستگی به Resulation دارد .)


Mode : در این قسمت مدیا حالت رنگ را مشخص می کنیم . طراحی برای چاپ با مد CMYK ، برای مانیتور RGB ، و...

Contents : زمینة بوم نقاشی را مشخص می کند ، که شامل سه حالت :

White :سفید

Background color : به رنگ B.G

Transparent : بی رنگ ، می باشد .

 

 

جعبه ابزار (Tool Box) مانند جعبه رنگ هنرمند نقاش است . یعنی ابزارهای مورد نیاز برای ترسیم ، رنگ آمیزی ، پاک کردن و سایر عملکردهای مربوط به تصویر را در خود جای داده است.