میثاق رایانه

آموزش رایانه

میثاق رایانه

آموزش رایانه

اگر عکس هایتان در تلگرام باز نمی شود اینجا کلیک کنید + آموزش

 بعد از مدتی که از نرم افزار تلگرام استفاده می کنید با یک مشکل جدی در این پیام رسان مواجه می شوید. فضای کم حافظه گوشی، کاهش سرعت تلفن همراه، و حتی یکی از مهم ترین مشکلات خود نرم افزار، باز نشدن عکس ها است.


اکثر کاربرانی که از تلگرام بر روی تلفن همراهشان استفاده می کنند با این مشکل مواجه هستند. عکس ها و فیلم ها درحال دانلود شدن است که فکر می کنیم یا سرعت اینترنت پایین است و یا نرم افزار تلگرام با مشکل مواجه شده است که با لغو نصب تلگرام و نصب دوباره روی تلفن همراه باز هم مشکل حل نمی شود.

این دلیل می تواند به مقدار حافظه گوشی شما و مقدار پردازنده تلفن همراه شما ارتباط داشته باشد در واقع پس از استفاده زیاد و ذخیره شدن اطلاعات روی تلفن همراه باعث می شود که گوشی از نظر سرعت، عملکرد مناسبی نداشته باشد.

ادامه مطلب ...

در عرض 1 دقیقه مصرف داده خود در اندروید نصف کنید + آموزش

  بر کسی پوشیده نیست که گوشی‌های اندرویدی تشنه حجم‌های گران‌بها اینترنت موبایل هستند، می‌توانید در عرض 1 دقیقه مصرف خود را به نصف کاهش دهید! حال در این گزارش قصد داریم 7 روش برای کاهش شدید مصرف داده به شما معرفی کنیم. 



در عرض 1 دقیقه مصرف داده خود در اندروید نصف کنید + آموزش

با وجود هزینه بالا اتصال به شبکه موبایل و گران بودن اینترنت موبایل، بسیاری از ما دوست نداریم مبالغ هنگفتی بابت مصرف حجم اینترنت موبایل پرداخت کنیم. با چند روش بسیار ساده می‌توانید از مصرف بیش از حد حجم اینترنت گجت اندرویدی خود جلوگیری کنید.

روش‌های دیگری نیز برای کاهش مصرف حجم اینترنت وجود دارند، اما می‌توانید با استفاده از چند روش ساده و تغییر عادت‌های اینترنتی خود می‌توانید مصرف خود را به نصف کاهش دهید. در ادامه می‌خواهیم 10 روش ساده را از میان انبوه روش‌های موجود در اخیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب ...

شانزده میانبر صفحه‌کلید کاربردی در پاورپوینت

میانبرهای مفید و کاربردی پاورپوینت

 

به جرات می‌توان گفت بعد از یادگیری ویندوز، فراگیری نرم‌افزارهای مجموعه آفیس در مرحله بعد قرار می‌گیرد، در بین این نرم‌افزارها نیز پاورپوینت به عنوان ابزاری کارآمد برای ارائه و ایجاد محتوا زبانزد خاص و عام است، با این حساب اگر کاربر ویندوز هستید و بیشتر کارهای خود را با کامپیوتر انجام می‌دهید بدون شک روزی فرا خواهد رسید که به پاورپوینت نیاز پیدا کنید، کار کردن با این نرم‌افزار پرطرفدار آنقدرها هم سخت نیست؛ اما اگر زیاد سر و کار شما به پاورپوینت میافتد پیشنهاد می‌کنیم میانبرهای صفحه‌کلید این نرم‌افزار را به یاد داشته باشید.

 

  ادامه مطلب ...

ترفندهایی برای افزایش سرعت رایانه

افراد حرفه ای دائما در حال استفاده از کلید های میانبر هستند تا در ثانیه های وقت ارزشمند خود صرفه جویی نمایند.
همانطور که می دانید کاربران رایانه همیشه به دنبال ترفندهایی برای افزایش سرعت ، سهولت و استفاده بهینه از زمان هستند. کلید های میانبر ویندوز علاوه بر ایجاد سهولت در دسترسی به قسمت های مختلف ویندوز ، باعث افزایش سرعت استفاده از ویندوز می شوند.

 

 افراد حرفه ای دائما در حال استفاده از کلید های میانبر هستند تا در ثانیه های وقت ارزشمند خود صرفه جویی نمایند. شما هم می توانید با استفاده از این ترفند ساده از کار با موس بی نیاز شوید.

 

 

ادامه مطلب ...

چگونه در ویندوز ۱۰ برنامه‌ها را پاک و لغو نصب کنیم؟

 

آموزش پاک و لغو نصب برنامه های نصب شده در ویندوز 10

 

مایکروسافت قابلیت‌های بیشتری را برای آن دسته از کاربرانی که از ویندوز 10 بر روی تبلت ها یا سیستم‌های مجهز به صفحات لمسی استفاده می‌کنند فراهم آورده است. از جمله این‌گونه قابلیت‌ها می‌توان به قسمت تنظیمات جدید که از طریق آن حتی می‌توان برنامه‌های مورد نظر را لغو نصب داد اشاره کرد.

ادامه مطلب ...