میثاق رایانه

آموزش رایانه

میثاق رایانه

آموزش رایانه

نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر

حتما شما هم کم و بیش از نرم افزار team viewer استفاده کرده اید و با عملکرد آن آشنایی کافی را دارید. تنها مشکل این نرم افزار این است که هر چند وقت یک بار غیر فعال می شود و نیاز به خرید مجدد آن دارید.

Ammyy یک نرم افزار رایگان چند منظوره برای اتصال و کنترل کامپیوترها از راه دور، در عرض چند ثانیه و بدون نیاز به هیچگونه تنظیمات و پیکربندی است، که می تواند برای مواردی مانند: به اشتراک گذاری دسکتاپ از راه دور، مدیریت کامپیوتر از راه دور و یادگیری از راه دور، از هر نقطه ای از دنیا، مورد استفاده قرار گیرد.

این برنامه به خوبی و برای ارتباط و کنترل دسکتاپ یک کامپیوتر دیگر طراحی شده و یکی از ویژگی‌های آن این است که قابل حمل بوده و نه تنها نیاز به نصب ندارد، بلکه به هیچ نوع پیکربندی برای برقراری ارتباط هم نیاز ندارد و کار با آن حتی برای کابران مبتدی هم ساده خواهد بود.
نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر
ابتدا نرم افزار را دانلود و بر روی سیستم خود نصب کنید و سپس برنامه را اجرا کنید. نرم افزار را که اجرا کرده اید در قسمت your id ارقام یا اعدادی نوشته شده است که این رقم برای هر سیستمی متفاوت است.

برای کنترل از راه دور یک سیستم ابتدا your id شخص مورد نظر خود را گرفته و در بخش clent id/ ip وارد می کنید و بر روی connect کلیک می کنید و شما ظرف چند ثانیه وارد سیستم شخص مورد نظر خود شده و آموزش خود را از راه دور بر روی سیستم شخص انجام می دهید.

سرعت این نرم افزار بسیار بالا است با این وجود، بدیهی است که سرعت ارتباط، بستگی دارد به سرعت دو کامپیوتر و همچنین سرعت اینترنت آن‌ها، اما انجام برخی تغییرات توسط نرم افزار می تواند نتایج بهتری در پی داشته باشد.

این تغییرات شامل غیرفعال کردن ویژگی‌هایی مانند جلوه‌های بصری و افکت‌های گرافیکی ویندوز، حذف تصویر پس زمینه و... در کامپیوتر کنترل شونده می‌باشند.


از قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان مدیریت کامل کامپیوتر میزبان از کامپیوترهای دیگر، بدون نیاز به نصب، عدم نیاز به پیکربندی، سرعت بالا، عدم نیاز به زیرساخت خاص و یا منابع سیستمی زیاد، امکان تعیین سطح دسترسی، سازگار با فایروال‌ها، بدون نیاز به آی پی واقعی برای برقراری ارتباط، امکان مدیریت فایل‌ها و انتقال فایل بین دو کامپیوتر، امنیت بالا و کدگذاری با استفاده از استانداردهای AES و RSA، سازگاری کامل با ویندوز مایکروسافت، توانایی برقراری چت صوتی، امکان انجام reboot, log on, log off, switch user, reconnect و... از راه دور را نام برد.

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • حجم: 335.15 کیلوبایت
 • نسخه: 3.5
 • اجرا در: تمامی نسخه های ویندوزی
 • امتیاز: 

از شر پشه‌های مزاحم خلاص شوید + دانلود نرم افزار

برای این که از نیش پشه‌ها به دور بمانید می توانید با نصب این اپلیکیشن Anti-Mosquito Ultra-Sonic Pro کاری کنید که هیچ پشه ای به شما نزدیک نشود،این شوخی نیست! 

این برنامه با تولید فرکانس 16 تا 20 کیلو هرتز که انسان قادر به شنیدن آن نیست،می تواند پشه های مزاحم را از شما دور کند.
از ویژگی های نرم افزار باید به مواردی چون:عدم استفاده از مواد شیمیایی،‌عدم خطرناک بودن برای خردسالان و کودکان،‌دارا بودن حالت ذخیره باتری و ... اشاره کرد. در ضمن الگوریتم برنامه به گونه ای است که می تواند صدها نوع مختلف از پشه ها را محدوده مورد نظر شما دور کند.

دانلود کنید: از شر پشه های مزاحم خلاص شوید دانلود کنید: از شر پشه های مزاحم خلاص شوید


 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 3 مگابایت
 • نسخه: 1.2.0
 • اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر
 • امتیاز: 

نرم افزار امنیتی برای شناسایی و حذف بدافزارها

 بدافزارها یا همان Malware برنامه‌های رایانه‌ای هستند که کاربر را آزار می‌دهند یا خسارتی به وجود می‌آورند. برخی از آنان فقط کاربر را می‌آزارند. مثلاً وی را مجبور به انجام کاری تکراری می‌کنند. اما برخی دیگر سیستم رایانه‌ای و داده‌های آن را هدف قرار می‌دهند که ممکن است خساراتی به بار آورند. در عین حال ممکن است هدف آن سخت‌افزار سیستم کاربر باشد از این رو داشتن یک Anti-Malware حرفه‌ای در سیستم همه کاربران احساس می‌شود. نرم افزار Malwarebytes Anti-Malware یک بسته امنیتی مدرن و حرفه‌ای است که بیش از ۳۰۰ میلیون بار دانلود شده است؛ علمکرد این برنامه بسیار دقیق و هوشمند است به طوری که بعد از نصب سیستم شما را اسکن کرده و به دنبال بدافزار خواهد بود تا جلوی فعالیت‌های مشکوک در سیستم شما را بگیرد. این برنامه علاوه بر سایر برنامه‌های امنیتی قابلیت نصب در کنار سایر بسته‌های امنیتی را دارد و هیچ مشکلی را برای شما کاربران و سیستم نرم افزاری شما به وجود نخواهد آورد.
دانلود کنید: نرم افزار امنیتی برای شناسایی و حذف بدافزارها

امکانات و قابلیت‌های کلیدی برنامه:
- شناسایی بیش از 5 میلیون فایل مخرب با قابلیت به‌روز رسانی
- اسکن و جستجوی کامل تمامی درایوهای هارد دیسک
- توانایی تنظیم حالت پیشرفته اسکن با دو حالت مختلف
- قابلیت تنظیم پیشرفته جهت بالا بردن کارآیی نرم افزار
- امکان استفاده از خط فرمان برای یک اسکن سریع
- قرنطینه سازی نرم افزارهای مشکوک و مخرب
- قابلیت افزودن گزینه اسکن به منوهای ویندوز
- اسکن سریع، هوشمند و قدرتمند سیستم
- عدم کاهش کارآیی سیستم و سرعت آن
- رابط کاربری گرافیکی جذاب
- پشتیبانی از چند زبان

 • راهنمای نصب
  1- نرم افزار را نصب کنید.
  2- فایل Keygen.exe را اجرا کرده و شماره سریالی تولید کنید.
  3- نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen رجیستر و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 21.0 مگابایت
 • نسخه: 2.1.6.1022
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • امتیاز: 

رمز عبور هایی که هرگز نباید انتخاب شوند

Splash Data" نا‌امن‌ترین رمز عبور های استفاده شده در اینترنت را به کمک بررسی ۳ میلیون پسورد افشا شده در سال ۲۰۱۴ گردآوری کرده است

سال 2014 همراه با بزرگترین حملات سایبری بوده است، از دسترسی به اطلاعات شرکت سونی پیکچرز، تا حملات صورت گرفته برروی معرفترین پست های الکترونیکی،‌ در این بین کاربرانی که اولین انتخاب را برای رمز عبور ها حساب های مهم خود داشته اند، بیشتر مورد آسیب قرار گرفته اند.


رمز عبور هایی که هرگز نباید انتخاب شوند


در لیست منتشر شده از "Splash Data" که سالی یک بار منتشر می‌شود، نا امن ترین رمز عبور های استفاده شده در اینترنت را به کمک بررسی ۳ میلیون پسورد افشا شده در سال ۲۰۱۴ گردآوری کرده است.

123456.1
password.2
12345.3
12345678.4
5.qwerty
123456789.6
1234.7
8.baseball
9.dragon
10.football
1234567.11
12.monkey
13.letmein
14.abc123
111111.15
16.mustang
17.access
18.shadow
19.master
20.micheal
21.superman
696969.22
123123.23
24.batman
25.trustno1

پیشنهاد می شود :

1- از چندین نوع مختلف از کارکترها برای رمز عبور استفاده کنید، برای نمونه : B_name@183 
2- برای تمام حساب های کاربری خود از یک رمز عبور استفاده نکنید
3- اطلاعاتی که براحتی درباره ی شما می توان بدست آورد مانند سن، تاریخ تولد و یا نام اعضای خانواده‌تان را برای رمز عبور استفاده نکنید.

با یک پیامک تلفن همراه گم شده تان را پیدا کنید+دانلود نرم افزار

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که مدام تلفن همراهتان را گم می کنید به شما پیشنهاد میکنیم نرم افزار "گوشیم کجاست؟" را بر روی تلفن همراهتان نصب کنید.!

نتات
 با نصب این برنامه دیگه نگران گم شدن تلفن همراهتان در اطراف خانه یا محل کار نباشید.

نتات
بر خلاف نرم افزار های موجود این اپلیکیشن نیاز به هیچ گونه تنظیمات خاص و گزینه های مختلف و ... ندارد.حتی نیاز نیست برنامه برای همیشه در حال اجرا (Enable) باشد،فقط کافیست برنامه روی دستگاه شما نصب باشد به همین سادگی!

حالا هر وقت به شماره شما متنی با عنوان '123.654' پیامک شود،تلفن همراهتان در هر حالتی شروع به آژیر کشیدن خواهد کرد.

نتات


• دانلود و مشخصات فایل
نتات 
• حجم: 529 کیلوبایت
 • نسخه: 1.0
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • امتیاز: 

برای دانلود اینجا کلیک کنید