میثاق رایانه

آموزش رایانه

میثاق رایانه

آموزش رایانه

دانلود پیام رسان بله 3.26؛ به همراه نسخه دسکتاپ

پیام رسان بله، اپلیکیشنی است که علاوه بر داشتن امکانات یک شبکه اجتماعی از قبیل: ارسال پیام، ارسال تصویر، ویدئو و صوت، تشکیل گروه یا کانال و... ، دارای ویژگی هایی است که با استفاده از آن می توانید کارهای مربوط به امور بانکی را نیز انجام دهید.

  ادامه مطلب ...

دانلود AZ Screen Recorder 5.0.6 برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش اندروید

 AZ Screen Recorder نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید از صفحه گوشی خود فیلمبرداری کنید. این نرم افزار قابلیتی دارد که می توانید در حین فیلم آن را متوقف کنید و در هر زمانی که خواستید فیلم برداری را آغاز کنید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید در حال فیلمبرداری از صفحه گوشی، با میکروفن موبایل صدای خود را ضبط کنید و فیلم آموزشی، تبلیغی بسازید.

 


 
ادامه مطلب ...

عمر باتری لپ تاپتان را با این"کد "بسنجید + آموزش

 یکی از اصلی ترین دغدغه مصرف کنندگان لپ‌تاپ ها، دانستن عمر مفید باتری لپ‌تاپشان و فرا رسیدن زمان تعویض آن است.

 همانطور که می‌دانید لپ‌تاپ های مختلفی با رنج قیمتی متفاوت به بازار عرضه می‌شوند. روز به روز لپ‌تاپ‌ های جدید با باتری‌هایی مقاوم تر و با طول عمری بیشتر روانه بازار می‌شوند و نسبت به نسل‌های گذشته با قدرت بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. اما در نهایت هرچقدر هم که یک باتری قدرتمند باشد، در یک بازه زمان مشخصی می‌تواند به کاربر سود برساند. در این گزارش قصد داریم تا با ارائه یک ترفند آسان، شما را از عمر باتری لپ‌تاپتان مطلع سازیم.
 

ادامه مطلب ...