میثاق رایانه

آموزش رایانه

میثاق رایانه

آموزش رایانه

روش برداشتن رنگ پس زمینه در ورد

 پس زمینه یا پر کردن مایکروسافت ورد بومی به اصطلاح یک رنگ مشخص است که در پشت متن قرار دارد. به عبارت دیگر، متن، که در ارائه معمول آن بر روی ورق کاغذ سفید قرار گرفته است، حتی اگر مجازی باشد، در این مورد در برابر پس زمینه های دیگر رنگ است، در حالی که ورق خود سفید است.

حذف پس زمینه پشت متن در ورد اغلب ساده است به عنوان اضافه کردن آن، با این حال، در برخی موارد مشکلات خاصی وجود دارد. به همین دلیل است که در این مقاله، ما به طور کامل از تمامی روش هایی که می توانند این مشکل را حل کنند، در نظر بگیریم.

اغلب نیاز به حذف پس زمینه پشت متن پس از قرار دادن متن است که از یک وب سایت به یک سند MS Word کپی شده است. و اگر همه چیز روی سایت کاملا واضح بود و به خوبی قابل خواندن بود، پس پس از قرار دادن آن در یک سند، چنین متن به نظر نمی آید بهترین. بدترین چیزی که ممکن است در چنین شرایطی اتفاق بیفتد این است که رنگ پسزمینه و متن تقریبا یکسان می شود، و این باعث می شود که همه چیز را بخوانید.


توجه: شما می توانید هر نسخه ای از ورد را حذف کنید، ابزار برای این منظور یکسان است، که در برنامه 2003، که در برنامه سال 2016، در بعضی موارد ممکن است کمی متفاوت باشد و نام آنها ممکن است کمی متفاوت باشد. در متن، قطعا تفاوتهای جدی را ذکر خواهیم کرد، و خود دستورالعمل در مثال MS Office Word 2016 نشان داده خواهد شد.

ادامه مطلب ...