میثاق رایانه

آموزش رایانه

میثاق رایانه

آموزش رایانه

موتور جستجوگر گوگل برای کودکان با طراحی جالب


گوگل برای کودکان موتور جستجوگری را طراحی کرده تا تنها مطالب مورد نیاز سن آنها برایشان نمایش داده شود.

موتور جستجوگر گوگل برای کودکان با طراحی جالب هم اکنون که در دنیای فناوری، کوچک و بزرگ درگیر استفاده از فضای مجازی هستند و برای انجام بسیاری از کارهای خود ناگزیر به سراغ استفاده از فناوری نوین میروند، باید بدانند که این فضا علی‌رغم تمامی مزایایی که دارد می تواند برای برخی از گروه‌های سنی تهدید باشد.

کودکان بیش از دیگر گروه‌های سنی جذب فضای ایجاد شده در دنیای تکنولوژی می‌شوند به خصوص آنکه صدا، تصویر، گرافیک جذاب، حرکت، بازی‌های مهیج و اطلاعات بسیاری را در حضور در فضای مجازی به دست می‌آورند.

همه آنچه برای بزرگسالان در فضای وب و مجازی منتشر می‌شود قطعا مناسب سن کودکان نیست از این رو گوگل موتور جستجوگر کودکانه را راه اندازی کرده می تواند محتوای مناسب در درخور سن کودکان به آنها ارائه دهد. به نظر می‌رسد این جستجوگر کودکانه به دلیل قوانین سخت‌گیرانه کشورهای اروپایی در استفاده کودکان از فضای مجازی طراحی شده باشد.

KidRex (کیدرکس) که توسط Google Custom Search طراحی شده می‌تواند جستجو کودکان در فضای وب را کنترل کند و اجازه سرچ کلمات نامناسب را به آنها نمی دهد، مجله تایم در سال 2013 این جستجوگر را در لیست 50 وب سایت برتر قرار داده بود.

اگر مایلید کودکانتان از جستجوگری مخصوص سن خود استفاده کنند می توانید به آدرس http://www.kidrex.org بروید و با کیدرکس بیشتر آشنا شوید.

انتهای پیام/

چگونه محل کار خود را در گوگل مپ ثبت کنیم؟


اگر می خواهید آدرس محل کارتان را به راحتی در مشتریان خود قرار دهید می توانید آن را در گول مپ ثبت کنید.

چگونه محل کار خود را در گوگل مپ ثبت کنیم؟ شرکت گوگل از طریق برنامه گوگل مپ این امکان را برای کاربران فراهم آورده است که برای سهولت در آدرسی دهی به دیگران محل کار خود را در این برنامه ثبت کنند، البته به یاد داشته باشید تنها محل هایی را می توانید ثبت کنید که در آن شهر یک آدرس فیزیکی برای محل کسب و کارتان ثبت شده باشد.

برای ثبت محل کارتان بر روی گوگل مپ به google My Business بروید و با کلیک بر روی Get on Google در کادر نمایش داده شده نام شرکت و محل دقیق آن را وارد کنید.

اگر عنوان شغلی شما در سایت در پیش تعیین شده باشد که به راحتی می توانید آن را انتخاب کنید اگر عنوان شغلی شما در لیست مشاغل وجود نداشت با انتخاب گزینه Add your Business اطلاعاتی در خصوص شغل خود وارد کرده و آن را ثبت کنید.

به یاد داشته باشید یک توصیف دقیق از شغل خود داشته باشید تا به درستی در دسته بندی مشاغل گوگل قرار گیرید و در موتورهای جستجو نتایج مثبتی از شغل شما نمایش داده شود.

پس از انتخاب عنوان شغل گوگل از شما می پرسد که آیا محلی که انتخاب کرده اید دقیقا همان مکان محل کارتان هست یا خیر که باید آن را تایید یا رد کنید. با گذراندن مراحل یاد شده پس از مدتی کوتاه گوگل برای شما یک کد تایید از طریق ایمیل ارسال می کند که باید طی 30 روز به این ایمیل پاسخ دهید.

افزونه pdf به save as

شاید شما جزء اون کاربرهایی باشید که هنوزم از آفیس 2007 استفاده میکنید و دل کندن از اون براتون سخت باشه یا مجبورید که باهاش کار کنید (به دلیل اینکه سیستمِ شرکتتون بالاتر از ویندوز ایکس پی رو ساپورت نمیکنه)... همیشه یکی از دغدغه های کسایی که از آفیس 2007 استفاده میکنن این بوده که چطور به صورت مسقیم از آفیس 2007 پی دی اف بگیرند؟! تو این آموزش براتون یه افزونه معرفی میکنم که بهتر از همه نرم افزارهایی که تا بحال ازش صحبت شده، هست... شما با نصب کردنِ این افزونه میتونید بصورت مستقیم از فایل های آفیس 2007، پی دی اف بگیرید.

دانلود افزونه Save As PDF برای آفیس 2007
 
 
با دانلود افزونه و نصب آن میتوانید از مسیر Save As گزینه ای به نام Save as PDF and XPS اضافه می شود که با کلیک بر روی این گزینه براحتی می توانید فایل متنی خود را با خروجی PDF و یا XPS ذخیره نمایید.