میثاق رایانه

آموزش رایانه

میثاق رایانه

آموزش رایانه

نرم افزاری برای افزایش عمر باتری موبایل و تبلت + دانلود

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ، یکی از نرم افزارهای قدرتمند برای استفاده جهت افزایش عمر باتری تبلت و تلفن های همراه اندرویدی ، Battery Doctor است.این نرم افزار با بستن برنامه های بلااستفاده و درگاه های ارتباطی بدون کاربرد مصرف باتری را افزایش می دهد.

همچنین با این نرم افزار اطلاعاتی از سلامت باتری و زمان لازم برای شارژ شدن آن را نیز دریافت خواهید کرد.
 
 
مخصوص اندروید 2.1 و بالاتر
 

تنظیم مودم Argent مدل ARG - W4


بر روی مودم واسط های کاربری  (لامپ های سبز رنگ) وجود دارد که روی آنها راهنمایی لازم ثبت شده  POWER : تغذیه آدابتور مودم( نرمال بودن دستگاه )

DSL :  در صورت سبز شدن لامپ اینترنت شما از طرف سرویس دهنده فعال شده

Internet :  در صورت سبز شدن لامپ تنظیمات به درستی انجام شده است.

Lan1-4 : رابط اتصال کارت شبکه کامپیوتر(لینک اترنت)

در صورتی که شما از کارت شبکه سیستم استفاده میکنید. دو دکمه نیز در کنار این رابط ها قرار دارد: 1- یکی مربوط به wlan یا همان فعال یا غیر فعال بودن وایرلس مودم میباشد (در صورت روشن بودن وایرلس فعال و در صورتی که دکمه آن را فشار داده وخاموش شود وایرلس غیر فعال میگردد) 2- دومی دکمه wps که یک دکمه راه اندازی امنیتی بوده و به کاربران اجازه می دهد که به سادگی تنظیمات امنیتی خود را با فشار دادن دکمه ی WPS بر روی روتر خود راه اندازی کنند و به صورت خودکار یک اتصال امن WPA2 را ایجاد می کند و کاربران نیازی برای به یاد سپردن رمز عبور خود ندارند.

محیط تحت پوشش وای فای مودم بر اساس آنچه در کاتالوگ شرکت ذکر شده در فضای باز تا 300 متر و در فضای بسته 100 متر می باشد که با تستی که من از مودم داشتم خیلی فرق داشت و در فضای بسته به 30 متر هم نرسید

 

 دانلود فایل pdf نحوه تنظیمات دانلود