میثاق رایانه

آموزش رایانه

میثاق رایانه

آموزش رایانه

فعال کردن Godmode در ویندوز ۷

برای فعال سازی Godmode فقط باید یک فولدر بسازید که بتوانید به این قابلیت دسترسی پیدا کنید. Godmode جایی هست که تمام Setting های ویندوز ۷ + تنظیمات مخفی را یک جا بطور خلاصه و مفید به شما ارائه میدهد.

این قابلیت در ویندوز ویستا هم بود ولی در ورژن ۶۴ بیتی مشکلاتی نیز گزارش داده شده است.با روش زیر می توانید فولدر Godmode رو بسازید و به همه ی تنظیمات ویندزو ۷ دسترسی داشته باشید.

۱ – اول یک فولدر خالی بسازید بر روی دسکتاپ

۲ – کلیک راست کنید ، بر روی Rename کلیک کنید و اسم کامل پایین را بجای اسم فولدر Paste کنید

 GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C} – 3

۴ – روی قسمت از دسکتاپ کلیک نمایید که این اسم را فولدر دریافت کند

۵ – ظاهر آیکون فولدر باید تغییر کرده باشد ، این یعنی حالت Godmode فعال شده است ، روی فولدر کلیک کنید و از امکانات آن استفاده کنید

آموزش دانلود استوری‌ها در اینستاگرام

 استوری‌های اینستاگرامی یا به عبارتی همان داستان‌های اینستاگرامی به صورت روزانه و توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با موضوعات مختلف به اشتراک گذاشته می‌شوند. با الگوریتم برنامه‌ای مانند اینستاگرام مدت زمان تماشای استوری برای مخاطبان ۲۴ ساعت است و بعد از آن به طور خودکار پاک می‌شود. می‌توان تعریف این امکان از شبکه اجتماعی را روایت اتفاق‌های روزانه نیز دانست. روایت‌هایی که گاهی عاشقانه، علمی، تخیلی، غمگین، شاد، هنر و... را در برمی گیرند.

اما سوالی که برای خیلی از کاربران این پلتفرم اجتماعی پیش می‌آید نحوه دانلود استوری‌های اینستاگرام است؛ که ما می‌خواهیم در این قسمت این کار را به ساده‌ترین شکل ممکن به شما یاد بدهیم.  

ادامه مطلب ...

بهترین روش برای بازیابی تصاویر پاک شده در دستگاه‌های اندرویدی

  بازیابی فایل‌های پاک شده یکی از سخت‌ترین چالش‌ها برای کاربران تلفن‌های هوشمند است. تاکنون هیچ راه قطعی برای بازگرداندن تمامی فایل‌های پاک شده معرفی نشده است. شرکت‌های مختلف، برنامه‌های بازیابی متعددی را تولید کرده‌اند، اما اکثر این برنامه‌ها نمی‌توانند به طور ۱۰۰ درصدی تمام فایل‌های حذف شده را بدون هیچ مشکلی، بازیابی کنند. بهترین راه برای درگیر نشدن با این موضوع و سروکله نزدن با برنامه‌های بازیابی فایل‌های حذف شده، تهیه فایل پشتیبان از تمامی تصاویر، مدارک و اسناد مهم است. هیچ راهی مانند پشتیبان‌گیری نمی‌تواند جبرانی بر حذف اشتباهی فایل‌های ضروری باشد. بهتر است تمامی فایل‌های مورد نیاز خود را در یک فلش یا لوح فشرده ذخیره کنید و در گوشه‌ای نگه‌داری کنید. ذخیره‌سازی در فضا‌های ابری نیز راه حل نوین است که البته به اینترنت پرسرعت و حجم ترافیک بالا نیاز دارد، اما اگر فایل‌های شما کم حجم است، با سرعت پایین نیز می‌توان آن‌ها را در فضای ابری ذخیره کرد. ادامه مطلب ...