میثاق رایانه

آموزش رایانه

میثاق رایانه

آموزش رایانه

لایک‌‌های اینستاگرام از هفته آینده ناپدید می‌شود

 آدام موسری مدیرعامل اینستاگرام از ناپدید شدن لایک‌ها در این شبکه اجتماعی از هفته آینده خبر داد. ویژگی جدید اینستاگرام در مرحله اول تنها برای کاربران آمریکایی فعال می‌شود. اینستاگرام پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد تعداد لایک‌ها را از صفحه‌های مختلف این اپلیکیشن حذف کند.

 
ادامه مطلب ...

آموزش دانلود استوری‌ها در اینستاگرام

استوری‌های اینستاگرامی یا به عبارتی همان داستان‌های اینستاگرامی به صورت روزانه و توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با موضوعات مختلف به اشتراک گذاشته می‌شوند. با الگوریتم برنامه‌ای مانند اینستاگرام مدت زمان تماشای استوری برای مخاطبان ۲۴ ساعت است و بعد از آن به طور خودکار پاک می‌شود. می‌توان تعریف این امکان از شبکه اجتماعی را روایت اتفاق‌های روزانه نیز دانست. روایت‌هایی که گاهی عاشقانه، علمی، تخیلی، غمگین، شاد، هنر و... را در برمی گیرند.

اما سوالی که برای خیلی از کاربران این پلتفرم اجتماعی پیش می‌آید نحوه دانلود استوری‌های اینستاگرام است؛ که ما می‌خواهیم در این قسمت این کار را به ساده‌ترین شکل ممکن به شما یاد بدهیم.  ادامه مطلب ...

غیر فعال کردن آبدیت ویندوز 10 + نرم افزار

دانلود نرم افزار قدرتمند جهت غیر فعال کردن ابدیت ویندوز 10

Windows.Update.Blocker.1.3

 

خیلی ها به دلیل این که ویندوز به صورت اتوماتیک ابدیت میشه دیگه بیخیال ویندوز 10 میشن و میرن ویندوز 7 نصب می کنن ما اینجا قراره یه نرم افزار بهتون معرفی کنیم که کل سرویس های ویندوز ابدیت رو به صورت اتوماتیک بلاک می کنه و نیاز به کار دیگه ای نداره 

امکان بستن ابدیت + سرویس ها

امکان بستن فقط ابدیت

امکان بازگشت به حالت قبلی(فعال کردن)

--> دانلود <--

چگونه مانع هک‌شدن حساب بانکی‌مان شویم؟ + اینفوگرافیک

 در سال‌های اخیر با توجه به گسترش اینترنت و استفاده بیش از پیش افراد از فضای مجازی، مسائل امنیتی و خطر هک هم افزایش پیدا کرده و روز به روز بر تعداد هکرها و افرادی که قصد نفوذ به رایانه‌های شخص و دولتی را دارند افزوده می‌شود. 

همچنین چند سالی است که هک بیشتر در زمینه هک سرقت اطلاعات بانکی و مسائلی از این دست فعال بوده؛ این روزها سرقت اطلاعات نیز برای هکرها از اهمیت شایانی برخوردار است و اطلاعات زیادی از افراد و سازمان‌ها دزدیده شده و در مقابل هکرها از این افراد یا سازمان تقاضای باج و یا مبلغی را کردند تا این اطلاعات را افشا نکنند.

در ادامه اینفوگرافیکی با عنوان "چگونه مانع هک‌شدن حساب بانکی‌مان شویم؟" را مشاهده می‌کنید:

چگونه مانع هک‌شدن حساب بانکی‌مان شویم؟ + اینفوگرافیک


۱۱ ترفند گوگل مپس که شاید ندانید

 در گوگل مپس تعداد زیادی مشخصه‌ی جذاب تعبیه شده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در وقت خود صرفه‌جویی کنید. با توجه به این موضوع، تصمیم گرفتیم که در این مطلب ۱۱ ترفند کاربردی گوگل مپس را معرفی کنیم.

۱. ذخیره‌ی مکان‌های موردعلاقه

یکی از بهترین ویژگی‌های گوگل مپس، امکان ذخیره‌ی مکان‌های موردعلاقه‌ی کاربر است. چنین مشخصه‌ای به شما کمک می‌کند که برای پیدا کردن انواع و اقسام مکان‌ها، وقت زیادی را صرف نکنید. همچنین امکان به اشتراک گذاشتن فهرست این مکان‌های موردعلاقه هم وجود دارد که در ادامه، راه و روش آن را توضیح می‌دهیم.

۱۱ ترفند گوگل مپس که شاید ندانید


ادامه مطلب ...