میثاق رایانه

آموزش رایانه

میثاق رایانه

آموزش رایانه

چگونه در نسخه وب اینستاگرام ویدئوها را ذخیره کنیم؟

 

این‌بار قصد داریم تا شیوه ذخیره ویدئو در نسخه وب اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

چگونه ویدیوهای نسخه وب اینستاگرام را ذخیره کنیم؟ اینستاگرام شبکه اجتماعی است بسیاری از افراد به عنوان سرگرمی به آن سر می زنند و اوقات فراقت خود را با جست و جو در آن می گذرانند.

شاید برای شما هم بسیار پیش آمده باشد که تصویر یا ویدئوی جالبی در اینستاگرام مشاهده کنید و قصد داشته باشید تا آن را ذخیره کنید. اگر از نسخه گوشی یا دسکتاپ استفاده می کنید، می توانید از قابلیت اسکرین شات برای ذخیره تصویر مورد نظر خود استفاده کنید؛ اما اگر ویدئو باشد با اسکرین شات مشکل شما حل نمی شود.

برای ذخیره ویدئوهای اینستاگرام در گوشی نرم افزارهای بسیاری وجود دارد که قطعا با آن ها آشنا هستید و استفاده کرده اید. اینبار قصد داریم تا شیوه ذخیره ویدئوها در نسخه دسکتاپ اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

ادامه مطلب ...

چگونه مشکل فونت نرم افزارهای فارسی را در ویندوز حل کنیم؟


به کارگیری زبان فارسی در سیستم عامل ویندوز با مشکلاتی مواجه است که کاربران می توانند با انجام یک سری تنظیمات این مشکل را حل کنند.

چگونه مشکل نرم افزارهای فارسی را در ویندوز حل کنیم؟شاید شما هم از آن دسته از کاربرانی باشید که هنگان به کارگیری زبان فارسی در سیستم عامل ویندوز با پراکندگی کلمات و جا به جایی آن به خصوص در نرم افزارهای فارسی مواجه شده باشید.

رفع این مشکل کار چندان مشکلی نیست کافیست بخشی از تنطیمات ویندوز خود را تغییر دهید تا از زبان فارسی به راحتی استفاده کنید.

در ابتدا وارد Settings یا همان Control Pane شوید و گزینه Time & Language را انتخاب کنید.

در مرحله بعد گزینه Additional را باز کرده و بر روی Administrative کلیک کنید.

حالا گزینه Language for non-Unicode program و سپس Change System را انتخاب کنید.

گزینه Persian را انتخاب کرده و سپس گزینه save را بزنید.

در پایان سیستم خود را ری استارت کنید

چگونه محل کار خود را در گوگل مپ ثبت کنیم؟

شرکت گوگل از طریق برنامه گوگل مپ این امکان را برای کاربران فراهم آورده است که برای سهولت در آدرسی دهی به دیگران محل کار خود را در این برنامه ثبت کنند، البته به یاد داشته باشید تنها محل هایی را می توانید ثبت کنید که در آن شهر یک آدرس فیزیکی برای محل کسب و کارتان ثبت شده باشد.

برای ثبت محل کارتان بر روی گوگل مپ به google My Business بروید و با کلیک بر روی Get on Google در کادر نمایش داده شده نام شرکت و محل دقیق آن را وارد کنید.

اگر عنوان شغلی شما در سایت در پیش تعیین شده باشد که به راحتی می توانید آن را انتخاب کنید اگر عنوان شغلی شما در لیست مشاغل وجود نداشت با انتخاب گزینه Add your Business اطلاعاتی در خصوص شغل خود وارد کرده و آن را ثبت کنید.

به یاد داشته باشید یک توصیف دقیق از شغل خود داشته باشید تا به درستی در دسته بندی مشاغل گوگل قرار گیرید و در موتورهای جستجو نتایج مثبتی از شغل شما نمایش داده شود.

پس از انتخاب عنوان شغل گوگل از شما می پرسد که آیا محلی که انتخاب کرده اید دقیقا همان مکان محل کارتان هست یا خیر که باید آن را تایید یا رد کنید. با گذراندن مراحل یاد شده پس از مدتی کوتاه گوگل برای شما یک کد تایید از طریق ایمیل ارسال می کند که باید طی 30 روز به این ایمیل پاسخ دهید.

انتهای پیام/

آموزش تصویری حذف تصاویر و مطالب نامناسب از گوگل برای کودکان

 

با انجام تنظیمات ساده ای می توانید تصاویر و مطالب نامناسب از گوگل را از دسترس خارج کنید.

آموزش تصویری حذف تصاویر و مطالب نامناسب از گوگل برای کودکان؛ جستجو در گوگل کار ساده است شما با وارد کردن کلمه ای به انبوهی از اطلاعات و تصاویر و ویدئوها دسترسی خواهید داشت اما متاسفانه در میان تمامی پاسخ ها برای جستجوی تصاویر و ویدئوهای نامناسب نیز به چشمی می خورد که بسیاری تمایل به دیدن آنها ندارند.

همچنین به دلیل باز بدن و عدم محدودیت در جستجو ممکن است کودکان و نوجوانان در این فضا با تصاویری مواجه شوند که مناسب سن آنها نبود و تبعات منفی بر ذهن آنها داشته باشد.

شما به راحتی با انجام مراحل ساده ای می توانید تصاویر و مطالب نامناسب از گوگل را از دسترس خارج کنید.

برای این کار مراحل زیر را انجام دهید.

ادامه مطلب ...