میثاق رایانه

آموزش رایانه

میثاق رایانه

آموزش رایانه

خداحافظ بنرهای تبلیغاتی کروم!

حضور بنرهای تبلیغاتی مختلف در سایت ها و محیط اینترنت گاهی کاربران را دچار کلافگی می کند و ما قصد داریم نحوه حذف آنها را در این ترفند بگوییم.
 احتمالا شما هم هر روزه در محیط اینترنت در سایت ها با بنرهای تبلیغاتی مواجه می شوید که ناخواسته ذهن شما را درگیر کرده و شما را از یافتن موضوع مورد نظرتان دور می کند.شاید بنرهای تبلیغاتی به اندازه پاپ آپ عذاب آور نباشند، ولی قطعا برای بعضی ها مزاحمت زیادی ایجاد می کنند.

در مرورگر کروم افزونه ای جالب و بی دردسری به نام "ADBlock" وجود دارد که مثل آب خوردن با نصب آن و چند کلیک ساده دیگر هیچ تبلیغی تمرکزتان را بهم نمی تواند بزند و برای نصب آن ابتدا از قسمت منوی همبرگری سمت راست وارد قسمت setting شوید.

بعد در سمت چپ گزینه  extensions را انتخاب کنید و یا اگر برای پیدا کردن این قسمت مشکلی دارید می توانید به راحتی این آدرس را” chrome://extensions" در مرورگر خود وارد کنید تا مستقیم وارد قسمت مورد نظر شوید.


خداحافظ بنرهای تبلیغاتی کروم!

در مرحله بعد باید از قسمت پایین گزینه "Get more extensions” را کلیک کنید تا وارد مخزن افزونه های کروم شوید در قسمت جسجوی افزونه ها کافی است نام "AdBlock" را وارد کرده تا افزونه مورد نظر به سرعت نمایان شود. برای نصب روی گزینه "ADD TO CHROME" و بعد بر روی ADD کلیک کنید تا بر روی مرورگر نصب شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.