میثاق رایانه

آموزش رایانه

میثاق رایانه

آموزش رایانه

صفحه نمایش کامپیوتر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید + آموزش

 با ما همراه باشید تا نحوه اشتراک گذاری صفحه نمایش کامپیوترتان را با استفاده از شبکه های محلی به شما آموزش دهیم. نحوه اشتراک گذاری و نمایش صفحه نمایش کامپیوتر را در دستگاه های دیگر مانند:موبایل،تبلت و کامپیوتر با استفاده از شبکه محلی (LAN و WI-FI) به شما آموزش دهیم.



صفحه نمایش کامپیوتر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید + آموزش

شما با استفاده از اپلیکیشن جالب ScreenTask می توانید صفحه نمایش کامپیوتر خود را در دستگاه های دیگر کاربران نمایش دهید. روش کار بدین صورت است که این برنامه یک URL را در اختیار شما قرار می دهد که کاربران دیگر می توانند با وارد کردن URL داده شده در مرورگر وب خود، صفحه نمایش شما را مشاهده کنند.

نکته: دقت کنید نرم افزار ScreenTask یک برنامه کنترل از راه دور نیست بلکه تنها دستگاه هایی که به یک شبکه محلی مانند LAN و WI-FI متصل هستند می توانند از این امکان استفاده کنند.

آموزش اشتراک گذاری صفحه نمایش کامپیوتر با استفاده از ScreenTask

پس از نصب اپلیکیشن ScreenTask مراحل زیر را دنبال کنید:

• در قسمت IP،نوع شبکه محلی که به آن متصل هستید(LAN یا WI-FI) را انتخاب کنید.

• در قسمت Port می توانید پورت پیش فرض URL را تغییر دهید.

• در صورتی که تیک گزینه ی"Private Task" بزنید، می توانید با وارد کردن یک نام کاربری و رمز عبور، اشتراک گذاری صفحه نمایش خود را خصوصی کنید.

• برای ساختن URL و شروع اشتراک گذاری دسکتاب بر روی گزینه Start server کلیک کنید.

پس از انجام مرحله بالا در قسمت URL یک آدرس برای شما ساخته می شود. در صورتی که آدرس مورد نظر را درون مرورگر یکی از دستگاه های متصل به شبکه محلی وارد کنید،صفحه نمایش کامپیوتر شما در مرورگر دستگاه مورد نظر نمایش داده می شود.


صفحه نمایش کامپیوتر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید + آموزش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.